מידול תלת מימדאם אתם יזמים ויש לכם רעיון נפלא למוצר מהפכני שישנה את פני השוק, מידול תלת מימד הוא השלב הראשון שלכם בדרך להגשמת החלום. מידול תלת מימדי הוא, למעשה, השלב הראשוני של הנדסה ועיצוב המוצר בצורה ממוחשבת בתוכנה מתאימה. לאחר השלמת העבודה הממוחשבת, מתקבל קובץ של מודל תלת מימד, אותו ניתן להעביר למכונות להדפסת תלת מימד.

שלבים בדרך למוצר המוגמר

בחברת GIZMO, נוכל להציע לכם שירות מקצועי ומתקדם משלב הרעיון ועד לתוצר הסופי. בשלב הראשון נבנה יחד עם הלקוח תיק מוצר. נתאים את חומר הייצור למוצר אותו ברצונכם לפתח, נעצב את המוצר בתוכנה הממוחשבת, ואת הקובץ התלת מימדי נעביר להדפסה תלת מימדית. לפני שניגשים לייצור, יש להדפיס באופן תלת מימדי ומוחשי אבטיפוס של המוצר, בטכנולוגיה של הדפסת תלת מימד. קובץ תלת מימד מדויק ונכון, ייתן לכם את דגם האבטיפוס המוצלח ביותר, ממנו תוכלו להתחיל לייצר באופן המוני.

מידול תלת מימד – השלב החשוב ביותר

קיימת חשיבות רבה לרמה המקצועית של מודל תלת המימד של המוצר שלכם. רמה גבוהה ומידול נכון, עשויים לחסוך לכם הרבה כספים ואנרגיה בניסיונות ייצור. בבחירת החומר קיימים שיקולים רבים כגון גמישות, עמידות וחוזק. בחירה זו חייבת לעבור בדיקות קפדניות ומקצועיות בשלב המידול של המוצר. במידה וקובץ המודל התלת מימדי יהיה מדויק והחומר שנבחר יהיה המתאים ביותר לייצור המוצר שלכם, תחסכו בעיות ותקלות בשלב הייצור.

הרבה מעבר למידול – ליווי והכוונה בשלבים המוקדמים

אנו בחברת GIZMO נותנים דגש על ליווי היזם לכל אורך הדרך. העבודה שלנו לא מתחילה ונגמרת אך ורק ביצירת מודל תלת מימד וביצירת אבטיפוס. אנו מעניקים ייעוץ ללקוח עוד בשלב הרעיוני, דרך שלב הייצור ועד לתוצר הסופי שנשלח לייצור המוני. הדרך הארוכה של היזם מתחילה בדבר החשוב ביותר – בנייה נכונה של המודל התלת מימדי במחשב. כאשר התכנון הממוחשב נכון, אין בעיות ופגמים בשלבים המאוחרים יותר, והמעבר מהמחשב לטכנולוגיית ההדפסה התלת מימדית מתבצע באופן נוח וקל. באמצעות מידול נכון, אנו מעניקים ללקוח בסיס איתן  בתהליך פיתוח מוצר בכל שלביו..

לקבלת פרטים נוספים או הצעת מחיר צרו קשר או התקשרו 054-2164444.